\

ÚvodO společnostiAktualityCo odlišuje vynikající poradce od těch průměrných? Automatizovaný servis!

Co odlišuje vynikající poradce od těch průměrných? Automatizovaný servis!

8. května 2021 | Rubriky: Aktuality

V INSIA si uvědomujeme, že v našem oboru je klientský servis velmi důležití. A proto mají naši makléři “zbraň”, která nemá na pojistném trhu konkurenci.

 

 

 

Propracovaný automatizovaný servis, který za makléře komunikuje s klientem

Pokud má poradce v portfoliu větší množství klientů, je prakticky nemožné pravidelně komunikovat s každým zvlášť. Právě proto mají makléři v INSIA po ruce automatizovaný systém personalizovaných emailů a videí, které za ně rozesílají přehled pojištění. 

Čerstvou novinkou je, že umíme rozesílat automatizovaně i informační emaily před výročním pojistných smluv. Klientovi tak neunikne nic důležitého a poradce je s ním pravidelně v kontaktu.

Výroční email rekapituluje:

  • údaje klienta
  • informace o vozidle
  • základní parametry smlouvy

 Dále email vysvětluje klientovi tři způsoby, jak se k pojištění postavit

  • nepotřebuje nic měnit a nové pojistné bude zhruba obdobné
  • obdrží předpis na výrazně vyšší pojistné
  • rozhodne se pro úpravu pojistné smlouvy

Samozřejmě, pokud si makléř nepřeje, aby klientům výroční emaily chodily, může automatizované zasílání vypnout. 

Personalizovaný automatizovaný systém má spoustu výhod. Mezi ty největší patří úspora času a prohlubování vztahu s klientem. Makléř má jistotu, že klient bude o každém výročí smlouvy vědět.

Sdílejte článek

Sledujte INSIA na sociálních sítích

Facebook LinkedIn